Pentru comenzile plasate pe site-ul nostru puteți opta pentru una dintre următoarele modalități de plată:
- Ramburs, la momentul livrării coletului de către Curier, care va elibera o chitanță. În cazul modalității de plată prin Ramburs Prețul este scadent la data livrării/recepționării Produsului.
- Transfer bancar prin platforma securizata NETOPIA. Urmeaza sa fie activat in pana la data 15 Decembrie 2020.
Modul de completare a datelor de identificare a destinatarulul trebuie să fie corecte și complete, astfel: Nume, Prenume, Cod Poștal, Localitate, Adresă.
Livrarea și Modalitatea de livrare
Livrăm Produsele exclusiv pe teritoriul României. Produsele vor fi livrate Clientului sau persoanei desemnate de Client prin intermediul Fan Courier (“Curierul”) la adresa de livrare menționată în Formular.
Clientul se obligă să primească Produsul sau să desemneze o persoană cu privire la preluarea Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei desemnate de Client, iar în lipsa acestora Curierul este însărcinat de Client să predea Produsul unei alte terțe persoane aflate în spațiul de la adresa de livrare. În acest ultim caz, Clientul își dă expres acordul cu privire la predarea Produsului unei alte terțe persoane aflate la adresa de livrare, presupunându-se că această terță persoană a fost mandatată de către Client cu preluarea Produsului de la Curier. Clientul sau persoana desemnata de Client pentru a lua in primire Produsul de la Curier are obligatia sa deschida Coletul in fata Curierului si sa verifice daca in Colet sunt toate produsele din Factura care insoteste Coletul si daca aceste produse au ambalajul intact.
La data livrării/recepționării Produsului, Clientul se obligă să semneze o confirmare de primire (denumită în continuare ”Confirmarea de primire”). Confirmarea de primire face dovada deplină a faptului că Produsul a fost predat Clientului de către Curier și a faptului că coletul și conținutul lui sunt conforme cu factura și sunt intacte.
Taxa de livrare va fi stabilita in functie de valoarea comenzii plasate si de dimensiunea coletului.
Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 Lei, Clientul va beneficia de livrare gratuită.
Taxele de transport și gratuitățile sunt valabile doar în aria de acoperire a firmei de curierat.
Transportul în afara ariei de acoperire a curierului se face doar după ce clientul acceptă plata costului suplimentar aferent numărului de km.
Termen de livrare
Termenul pentru procesarea si livrarea Coletului catre client poate varia între 2 – 5 zile lucratoare, calculat de la data recepționării Mesajului electronic de confirmare. Pentru localitățile greu accesibile, aflate în afara ariei obișnuite de livrare a curierilor, termenul de livrare se poate extinde în unele cazuri cu 24-48 de ore.
Livrarea Produsului se face, de regulă, în zilele de Luni – Vineri între orele 9:00 – 17:00, exceptând zilele sărbătoare legală.
Termenul de livrare poate fi influențat de asemenea de factori externi, cazuri în care Termenul de livrare poate fi de cel mult 30 (treizeci) zile de la încheierea Contractului (denumită în continuare ”Termenul maxim de livrare”).
Clientul este îndreptățit să solicite rezoluțiunea Contractului pentru motivul depășirii Termenului maxim de livrare, în cazul în care AZA Boutique nu livrează Produsul într-un termen suplimentar stabilit în mod rezonabil de către Client sau dacă Clientul a informat în prealabil AZA Boutique că termenul de livrare este esențial.
În vederea exercitării dreptului la rezoluțiunea Contractului, Clientul va transmite către AZA Boutique o solicitare scrisă la adresa de postă electronică office@azaboutique.ro , menționând următoarele informații: număr de comandă, număr de factură, numele și prenumele solicitantului, adresa, număr de telefon, adresă de email, cod produs, denumire produs, cantitate, motivele rezoluțiunii – returnării, datele contului bancar: codul IBAN si numelei băncii.
Clientului i se vor va rambursa toate sumele plătite într-un termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a comunicat decizia sa de încetare a Contractului, dacă solicitarea de rezoluțiune a Contractului este întemeiată și Produsul a fost returnat în întregime.
Sumele de mai sus vor fi restituite în contul bancar indicat de Client în solicitarea scrisă de rezoluțiune.
Nota: Nu suntem responsabili pentru întarzierea livrării comenzilor cauzată de factori externi: condiții meteo extreme, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări stradale sau alte situații speciale ce ar putea împiedica firmele de curierat rapid să livreze coletele în termenul de livrare stabilit anterior.
Deteriorarea coletelor în timpul transportului:
În pofida ambalării corecte și riguroase, de natură a preveni incidentele în timpul manipulării și livrării coletelor, pot interveni situații în care integritatea coletelor este afectată.
IMPORTANT ! În cazul în care primiți coletul prin curierat rapid și observați o deteriorare a ambalajului, va rugăm sî refuzați coletul și să solicitați agentului să întocmească un proces verbal! Este singura modalitatea prin care se pot solicita despăgubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor în timpul transportului. Reclamațiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele de curierat!