Anularea comenzilor
Dacă doriți să anulați o comandă vă rugăm să ne contactați in timp util la adresa de email contact@azaboutique.ro.
Retur
ZETIN SERV S.R.L. denumit mai departe Aza Boutique respectă prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
În acest caz, va rugăm să urmați pașii de mai jos:
- Să ne aduceți la cunoștință decizia dvs, completând formularul de retur de mai jos. Aza Boutique va trimite Clientului, fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 3 zile lucrătoare.
- Echipa Aza Boutique va trimite curierul la adresa indicată de dumneavoastră pentru a ridica coletul. În acest caz, costul aferent transpontului este suportat de către client. Nu se acceptă retururi efectuate prin Poșta Română sau Prioripost.
- După ajungerea coletului la depozitul nostru, se va face recepția și se va verifică dacă au fost îndeplinite condițiile de retur de mai jos sau pe care le gășiți stipulate în Termeni și Condiții.
- Odată verificat și acceptat, returul se va procesa pentru returnare contravaloare (excluzând taxele de transport). Contravaloarea coletului se va returna numai în contul bancar menționat de dumneavoastră în formularul de retur. Conform legii, Aza Boutique va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 30 de zile de la data primirii coletului înapoi.
Dacă doriţi să schimbaţi articolul dumneavoastră cu un alt produs, vă sugerăm să îl returnaţi pentru un credit depozitat şi să achiziţionaţi separat un articol nou.
Clientul se obligă să returneze produsele către Aza Boutique într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite, în ambalajul original nedeteriorat la adresa: Adresă sediu social: Str. Mohorului, Nr.1, Bl.139, Sc.C, Et.10, Ap.132, Sector 6, împreună cu factura în care ați marcat produsele pe care le returnați.
În cazul în care nu vor fi respectate toate criteriile de mai sus, produsul vă va fi reexpediat, iar toate costurile de transport se vor afla în sarcina dumneavoastră.
Bunuri defecte
Bunurile sunt considerate defecte dacă le primiţi deteriorate.
Returnări repetate
Luăm toate măsurile necesare pentru a vă face cumpărăturile online mai simple, astfel că politica de retur este flexibilă si la îndemana dumneavoastră. Cu toate acestea, în cazul în care constatăm un număr mare de returnări efectuate în mod repetat, putem refuza să acceptăm comenzile viitoare.